Exchange and return

Aveți dreptul de a solicita un schimb sau returnare a produsului în termen de 14 zile dacă acesta nu se potrivește ca formă, dimensiuni, stil, dimensiune, culoare sau, din alte motive, nu poate fi utilizat în scopul pentru care a fost destinat.

Conditii de schimb de marfa

• Cumpărătorul nu este persoană juridică;

• Produsul nu a fost folosit, s-a păstrat aspectul original;

• Produsul are ambalajul original complet nedeteriorat;

• Se păstrează setul complet de bunuri: accesorii, consumabile, documentația de însoțire și software, iar ambalajul acestora nu este deteriorat;

• Produsul nu a fost activat.

Lista bunurilor care nu fac obiectul returului sau schimbului

1. Bijuterii (produse din metale prețioase cu pietre prețioase, din metale prețioase cu inserții din pietre semiprețioase și sintetice, pietre prețioase tăiate).

2. Cusut si tricotaje (lenjerie de corp, lenjerie de pat, ciorapi).

3. Articole de igienă personală (periuțe de dinți, piepteni, agrafe, bigudiuri, pensete, aparate de ras, aparate de ras electric și alte produse similare de igienă personală).

4. Parfumuri și produse cosmetice.

5. Mărfuri textile (bumbac, in, lână, mătase și țesături sintetice, panglici, împletitură etc.).

6. Produse prin cablu (sârme, cabluri, cabluri).

7. Materiale de construcție și finisare și alte bunuri vândute la metru (linoleum, folie, mochetă etc.).

8. Produse si materiale in contact cu alimentele, realizate din materiale polimerice, inclusiv de unica folosinta (vesela si ustensile de bucatarie, materiale de ambalare, recipiente pentru depozitarea si transportul produselor alimentare (canistre, conserve, sticle, butoaie).

9. Produse chimice de uz casnic, pesticide și produse agrochimice.

10. Mobilier de uz casnic (seturi și seturi de mobilier).

11. Autoturisme și motociclete, remorci și unități pentru acestea, mijloace mobile de mecanizare la scară mică a muncii agricole, ambarcațiuni de agrement și alte ambarcațiuni de uz casnic.

12. Bunuri de uz casnic complexe din punct de vedere tehnic pentru care sunt stabilite perioade de garanție (mașini și dispozitive electrice, echipamente radio-electronice, echipamente de calcul și copiere de uz casnic, echipamente fotografice și de filmare, echipamente telefonice (fixe și mobile) și fax, instrumente muzicale electrice, gaze menajere. echipamente și dispozitive).

13. Bunuri pentru prevenirea și tratarea anumitor boli la domiciliu (articole sanitare și de igienă din metal, cauciuc, textile și alte materiale, instrumente, dispozitive și echipamente medicale, produse de igienă orală, lentile de ochelari, articole de îngrijire a copilului, medicamente).

14. Jucării.

Cum să schimb un produs cu altul sau să-l returnezi?

Pentru a începe procedura de schimb sau returnare a unui produs achiziționat de la noi, contactați direct magazinul la 079881188. Managerul nostru vă va sfătui cu privire la modul de returnare/schimbare a produsului.

Ați descoperit o defecțiune sau o defecțiune

• Contactați asistența clienți smarti.md la numărul de telefon 079881188.

• Pentru a confirma prezența unui defect la un produs complex din punct de vedere tehnic, trebuie să contactați un centru de service autorizat, care va confirma defectul declarat.

• Perioada de examinare a cererii este de 14 zile. In aceasta perioada se ia decizia de reparare a produsului, schimb sau rambursare

Verificarea calității produsului

Atunci când faceți o reclamație, vânzătorul are dreptul de a verifica calitatea mărfurilor. În acest sens, vă reamintim de necesitatea de a furniza produsul achiziționat împreună cu o cerere de retur/schimb. Pe baza rezultatelor unui astfel de control al calității, Vânzătorul vă va oferi un răspuns la reclamația dvs.

Dacă nu sunteți de acord cu rezultatele controlului calității, în conformitate cu paragrafele 3-6, Hotărârea Guvernului Republicii Moldova Nr. 1465 din 8 decembrie 2003 privind aprobarea Regulilor de schimb de produse nealimentare și a perioadelor de garanție, aveți dreptul să depuneți o cerere scrisă pentru verificarea independentă a mărfurilor.

Examinarea se efectuează pe cheltuiala vânzătorului. Aveți dreptul să fiți prezent în timpul examinării. Dacă examinarea stabilește prezența deficiențelor apărute nu din vina vânzătorului (producătorului), sunteți obligat să rambursați magazinului costurile de efectuare a examinării, precum și costurile asociate de depozitare și transport a mărfurilor.

Reclamațiile sunt luate în considerare la prezentarea unui document care să ateste faptul achiziționării produsului.