Garanție

Telefoanele mobile sunt absolut noi și originale, sînt livrate direct de la Distribuitori și se deservesc la centre autorizate.

  1. Telefoanele mobile - 60 luni   

  Termenul de garantie oferit de catre producator este de 12 luni de la data vinzarii. Compania "!smarti" îsi asuma obligațiuni de a oferi servicii de deservire pe garanție pe durata de 48 luni. Astfel serviciile de deservire pe garanție vor fi gratuite,cu excepția costului pieselor de schimb,care urmeaza să fie suportate de către client. 

  2. Accesorii:

- Originale  – 6 luni

- Neoriginale – 14 zile

La parvenirea situaţiei ce cade sub incidenţa garanţiei (necesitatea de reparare), Dvs. puteţi contacta de sine stătător centrul de deservire indicat în talonul de garanţie.  

  Vânzătorul poate refuza executarea obligaţiunilor de garanţie în următoarele cazuri: 

1. Defecţiunile mărfii au apărut ca urmare a utilizării incorecte (după destinaţie) a mărfii, indicate în instrucţiunea de exploatare.  

2. Defecţiunile mărfii  sunt cauzate de pătrunderea în interiorul articolului a unor obiecte/soluţii străine. 

3. Articolele au fost supuse reparaţiei (inclusiv programării şi instalării nesancţionate a produselor software auxiliare) de către persoane neautorizate, cu încălcarea cerinţelor producătorului şi a normelor de securitate tehnică. 

• După procurarea mărfii (mărfurilor), păstraţi în mod obligatoriu ambalajul de la producător, completarea deplină a utilajului, documentele de însoţire a mărfii, bonul de plată, facturile şi alte documente de confirmare a actului de achiziţionare. 

• Cartelele SIM, cartelele de reîncărcare, modemele USB nu se supun returnării sau înlocuirii.  

• Telefoanele mobile de calitatea corespunzătoare nu se supun returnării sau înlocuirii (Legea cu privire la protecţia drepturilor consumatorilor , Anexa p.12).

• Cu toate că toată producţia trece prin etapa precomercializării, există posibilitatea de detectare a defecţiunilor de producere după procurare. Condiţiile de returnare sau înlocuire a utilajului cu defecte de la producător sunt reglementate în Legea cu privire la protecţia drepturilor consumatorilor a Republicii Moldova. Cea mai mare parte a asortimentului producţiei noastre se atribuie la categoria mărfurilor tehnice complicate. FIŢI ATENŢI! Ele nu cad sub incidenţa dreptului cumpărătorului de a le înlocui, în cazul când nu-i sunt pe plac, nu-i convine culoarea, forma, caracteristicile tehnice etc. Luaţi cunoştinţă cu marfa, înainte de a o achita.  

• În conformitate cu legislaţia, cumpărătorul are dreptul de cere înlocuirea utilajului în termen de 14 zile de la momentul achiziţionării în cazul detectării defecţiunilor de producere. În ceea ce priveşte mărfurile tehnice complicate (precum telefoane mobile, dispozitive 3G) prin defecţiune de la producător se subînţelege „o deficienţă considerabilă”, adică o defecţiune comisă în însuşi dispozitivul dat. 

• Toate neînţelegerile urmează a fi soluţionate pe cale amiabilă. În cazul apariţiei situaţiei de conflict, conform legislaţiei, cât vânzătorul, atât şi cumpărătorul au dreptul de a efectua expertiza într-un centru de deservire autorizat, întru stabilirea motivelor apariţiei defecţiunilor. 

• Toate întrebările cu privire la condiţiile deservirii, înlocuirii şi returnării utilajului defect conform garanţiei pot fi adresate consultanţilor noştri.

  Parerea contează! Toate situaţiile de conflict (inclusiv cu privire la calitatea deservirii), propunerile şi cerinţele, le puteţi expedia pe adresa: info@smarti.md  sau la telefon:(022) 800 808.

  Cu respect, colectivul '!smarti'.